dilluns, 11 de setembre del 2023

05.- Dia 6 de setembre 66è aniversari del meu bateig



 Explicació del meu 66è aniversari del bateig (06-09-1957) 


Vaig néixer el 23 d'agost de 1957, avui també és santa Rosa de Lima, registrat com el 24 d'agost a nivell oficial. Va ser en una clínica, va està una residència privada, a prop de l'estació de tren de Reus.
Al nàixer necessitava el suport d'una incubadora, en aquesta època no existien encara.
No menjava, cada camí més prim, el metge de Reus, ho donava per impossible.
Rebé el bateig en situació d'urgència el dia 06 de setembre a l'església de Sant Martí de l'Aleixar, quasi per la família era l'extrema unció.
Al cap de tres dies m'entra la gana, per als meus pares i avis va ser com un miracle.

El naixement és més mèrit dels pares i sobretot de la mare, el bateig és l'inici d'un projecte de tota la vida. El 29 de juny de 1973 vaig comprometre'm a la Confirmació.
Compartir els records dels moments bons de la vida amb altres. 
L'alegria de sentir-se estimat i de ser convidat a estimar. Crist ha fet molt en aquest món i en els nostres dies. I això és la prova de Déu existeix i actua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

19.- Causa Cooppel per la Pau a la festa de sant Martí de l'Aleixar 2024

01.- Concert Cooppel per la Pau i presentació del llibre del músic i cantant Jordi Català Títol:  "Nou concert Cooppel per la Pau, disp...